banner

Pump Suction PID product (sensore PID auto-sviluppatu)

Introduzione di i prudutti PID di aspirazione di a nova pompa (sensori sviluppati da sè stessu)

GQ-AEC2232bX-P

wps_doc_4

Cosa hè u gas VOC?

VOC hè l'abbreviazione di composti organici volatili. In u sensu ordinariu, VOC si riferisce à u cumandamentu di composti organici volatili; Tuttavia, in quantu à a prutezzione di l'ambiente, si riferisce à una classa di composti organici volatili chì sò attivi è dannosi. I cumpunenti principali di VOC includenu l'idrocarburi, l'idrocarburi alogenati, l'idrocarburi di l'ossigenu è l'idrocarburi di nitrogenu, cumpresi i composti di a serie di benzene, i cloruri organici, a serie di fluoru, i cetoni organici, l'ammine, l'alcooli, l'eteri, l'esteri, l'acidi è l'idrocarburi di petroliu. È una classa di cumposti chì ponenu una minaccia significativa per a salute umana.

wps_doc_6

Chì sò i periculi di u gas VOC?

wps_doc_8
wps_doc_11
wps_doc_9
wps_doc_12
wps_doc_10
wps_doc_13

Chì sò i metudi di rilevazione per i gasi VOC?

Tipu di combustione catalitica

Adupratu principarmenti per a misurazione di l'esplosioni, cù pocu costu è precisione, pò esse aduprata solu per a cuncentrazione di gas à u livellu più bassu di splusivi. Difficultà à risponde à i requisiti di u nivellu di tossicità ppm. Ùn pò micca esse usatu cum'è detector di gas tossicu per detectà benzene.

Tipu di semiconductor

Bassu costu, longa vita, risultati di output non-lineari, è ponu esse rilevati solu qualitativamente. Bastamente micca selettivu, altu tassu di falsi alarme, è propensu à l'avvelenamentu. Ùn pò micca detectà quantitativamente i gasi di benzene.

Elettrochimica

A causa di a difficultà di l'elettroliti inorganici chì reagiscenu cù i composti organici, solu a maiò parte di i gasi tossichi non VOC ponu esse rilevati. Ùn pò esse usatu per a rilevazione di gas benzene

Cromatografia di gas

Havi una alta selettività è sensibilità, ma pò esse solu "pruvatu à puntu" è ùn pò micca esse rilevatu continuamente in linea. L'equipaggiu hè caru, u costu di mantenimentu hè altu, è u voluminu hè grande. Difficile d'utilizà per a rilevazione di benzene in ambienti in situ, pò esse usatu per e misurazioni di laboratoriu

Tippu infrarossu

Una bona stabilità, una bona selettività è una longa vita, ma a precisione di deteczione di benzene hè bassa, cù una gamma di più di 1000PPM. Ùn pò micca esse usatu cum'è detector di gas tossicu per detectà benzene.

Formula fotoionica (PID)

Alta precisione, risposta rapida, è senza avvelenamentu, cù un certu gradu di selettività. Ma a vita hè corta, u prezzu hè altu, è u mantenimentu regulare hè necessariu.

Chì ghjè u principiu di u detector PID?

A rilevazione di fotoionizazione (PID) utilizza a radiazione ultravioletta generata da l'ionizazione di un gasu inerte da un campu elettricu à alta frequenza per ionizà e molécule di gas in prova. Misurendu l'intensità di corrente generata da u gasu ionizatu, a cuncentrazione di u gasu in prova hè ottenuta. Dopu à esse rilevati, l'ioni ricombinanu in u gasu è u vapore originale, facendu PID un detector non distruttivu.

wps_doc_20
wps_doc_16
wps_doc_19
wps_doc_17
wps_doc_18

Sensore PID sviluppatu da sè stessu

wps_doc_16

Campu elettricu di eccitazione intelligente

Longa vita

Utilizà a compensazione intelligente per eccitare u campu elettricu, allargendu significativamente a vita di i sensori (vita> 3 anni)

L'ultima tecnulugia di sigillatura

Alta affidabilità

A finestra di sigillatura adopta materiale di fluoruru di magnesiu cumminatu cù un novu prucessu di sigillatura, evitendu efficacemente a fuga di gas raru è assicurendu a vita di u sensore.

Anellu di raccolta di gas di finestra

Alta sensibilità è bona precisione

Ci hè un anellu di raccolta di gas à a finestra di a lampada UV, chì rende l'ionizazione di gasu più accurata è a rilevazione più sensibile è precisa.

Materiale di teflon

Resistenza à a corrosione è forte stabilità

E parti illuminate da i lampi ultravioletti sò tutti fatti di materiale Teflon, chì hà una forte capacità anti-corrosione è pò rallentà l'ossidazione da l'ultraviolet è l'ozone.

A nova struttura di a camera

Autopulizia è senza mantenimentu

Un novu tipu di cuncepimentu di a struttura di a camera cù un designu di canali di flussu aghjuntu à l'internu di u sensore, chì pò direttamente soffià è pulisce u sensoru, riducendu in modu efficace a sporcizia nantu à u tubu di a lampada è ottene u sensoru senza mantenimentu.

asdzxc1

U rilevatore di aspirazione di pompa cuncepitu specificamente per u novu sensoru PID permette à u sensoru di ottene a massima efficienza, furnisce risultati di rilevazione megliu è una sperienza d'utilizatore megliu.

U nivellu anticorrosione righjunghji WF2 è pò adattà à diversi ambienti di alta umidità è di spruzzo di sali (Spraying fluorocarbon paint anti-corrosion material on the shell)

Vantaggio 1: Nisuna falsa alarme in ambienti di alta temperatura è umidità

wps_doc_4
wps_doc_27

L'esperimentu simulava un esperimentu comparativu trà i detectors PID tradiziunali è i detectors PID dual sensor in un ambiente d'alta umidità di 55 ° C. Pò esse vistu chì i detectors PID tradiziunali anu fluctuazioni di cuncentrazione significativa in questu ambiente è sò propensi à falsi alarmi. È u detector PID dual sensor patentatu di Anxin fluttua pocu è hè assai stabile.

wps_doc_4

Vantaggio 2: Longa vita è senza mantenimentu

Novu sensoru PID

asdzxc1

surviglianza cumminativa

asdzxc2

Filtrazione in più fasi

asdzxc3

Realizà un sensor PID cù una vita di più di 3 anni è senza mantenimentu durante a so vita

Avanzata significativa paragunabile à a vita di i sensori catalitici

Vantaggio 3: Disegnu modulare, installazione convenientu è mantenimentu

wps_doc_4
wps_doc_31

Modulu di sensor PID, pò esse rapidamente apertu è disassemblatu per mantenimentu

 

 

 

Pompa modulare, rapidu à plug è rimpiazzà

Ogni modulu hà ottinutu un disignu modulare, è tutte e parti vulnerabili è consumabili sò state rimpiazzate rapidamente è convenientemente.

Esperimentu comparativu, paragunendu altu è bassu

wps_doc_34
wps_doc_35
wps_doc_36

Paragone cù marche di sensori PID impurtati senza trattamentu

Test comparativi cù una certa marca di detectors in u mercatu

Parametru tecnicu

Principiu di rilevazione Sensor PID cumpostu Metudu di trasmissione di signali 4-20 mA
Metudu di campionamentu Tipu di aspirazione di a pompa (custruita) Accuratezza ± 5% LEL
Tensione di travagliu DC24V±6V Ripetibilità ± 3%
Cunsumu 5W (DC 24V) Distanza di trasmissione di signale ≤1500M (2,5 mm2)
Gamma di pressione 86 kPa ~ 106 kPa Temperature di funziunamentu -40 ~ 55 ℃
Marca a prova di esplosione ExdⅡCT6 Gamma di umidità ≤95%, senza condensazione
Materiale di cunchiglia Fonte d'aluminium (peinture fluorocarbonée anti-corrosion) Grau di prutezzione IP66
Interfaccia elettrica NPT3/4"Filettatura di tubu (internu)

In quantu à e dumande cù i detettori PID?

1. Chì sò i miglioramenti di u nostru novu detector PID cumparatu cù a generazione precedente?

Risposta: U pruduttu lanciatu sta volta rimpiazza principalmente l'ultimu sensoru PID sviluppatu di a nostra cumpagnia, chì hà cambiatu a struttura di a camera d'aria (disegnu di u canali di flussu) è u modu di alimentazione. U disignu speciale di u canali di flussu pò riduce a contaminazione luminosa è ottene l'asciugatura di i tubi di lampade gratuiti per mezu di filtri multi-livellu. A causa di u modu di alimentazione intermittente integratu di u sensoru, l'operazione intermittente hè più liscia è più intelligente, è a rilevazione cumminata cù sensori duali ottene una vita di più di 3 anni.

2. Perchè avemu bisognu di una scatula di pioggia cum'è standard?

Risposta: E funzioni principali di una scatula di pioggia sò di prevene l'acqua di piova è u vapore industriale chì affettanu direttamente u detector. 2. Impedisce l'impattu di l'ambienti di alta temperatura è umidità nantu à i detectors PID. 3. Bloccà un pocu di polvara in l'aria è ritardà a vita di u filtru. Basatu nantu à i motivi sopra, avemu equipatu una scatula antipioggia in standard. Di sicuru, l'aghjunghje una scatula a prova di pioggia ùn hà micca un impattu significativu in u tempu di risposta di gas.

3. U novu detector PID hè veramente senza mantenimentu per 3 anni?

Risposta: Si deve esse nutatu chì senza mantenimentu di 3 anni significa chì u sensoru ùn hà micca bisognu di mantene, è u filtru deve esse mantene. Suggeremu chì u tempu di mantenimentu per u filtru hè di solitu 6-12 mesi (accortatu à 3 mesi in spazii ambientali duri)

4. Hè vera ch’ellu hà ghjuntu à una vita di 3 anni ?

Risposta: Senza l'usu di sensori duali per a rilevazione di l'articuli, u nostru novu sensoru pò ottene una vita di 2 anni, grazia à u nostru sensor PID di novu sviluppu (tecnologia patentata, u principiu generale pò esse vistu in a seconda sezione). U modu di travagliu di semiconductor + detection joint PID pò ottene una vita di 3 anni senza prublemi.

5. Perchè l'isobutilene hè usatu cum'è u gasu standard per u PID?

Risposta: a. Isobutene hà una energia di ionizazione relativamente bassu, cù un Io di 9.24V. Pò esse ionizatu da lampade UV à 9.8eV, 10.6eV, o 11.7eV. b. L'isobutene hè una bassa toxicità è un gasu à a temperatura di l'ambienti. Cum'è un gasu di calibrazione, ponu pocu dannu à a salute umana. c. Prezzu bassu, faciule d'ottene

6. U PID falla se a cuncentrazione supera a gamma?

Risposta: Ùn serà micca danatu, ma l'alta concentrazione di gas VOC pò causà gas VOC per aderisce à a finestra è l'elettrodu per un cortu periudu di tempu, risultatu in una sensibilità di u sensoru o una sensibilità ridutta. Hè necessariu di pulisce immediatamente a lampa UV è l'elettrodu cù metanol. Se ci hè una prisenza longu di gas VOC chì supera 1000PPM in u situ, l'usu di sensori PID ùn hè micca costu-efficace è ùn deve esse usatu sensori infrared non dispersivi.

7. Chì hè a risuluzione di u sensoru PID chì pò esse rializatu?

Risposta: A risoluzione generale chì PID pò ottene hè 0.1ppm isobutene, è u megliu sensor PID pò ottene 10ppb isobutene.

8. Chì sò i mutivi chì affettanu a risoluzione PID ?

L'intensità di a luce ultravioletta. Se a luce ultravioletta hè relativamente forte, ci saranu più molécule di gas chì ponu esse ionizate, è a risuluzione serà naturalmente megliu.
A zona luminosa di a lampa ultravioletta è a superficia di l'elettrodu di cullizzioni. A grande zona luminosa è a grande zona di l'elettrodi di cullizzioni risultanu naturalmente in alta risoluzione.
U currente offset di u preamplificatore. U più chjucu u currente offset di u preamplificatore, u più debule u currente detectable. Se u bias currente di l'amplificatore operativu hè grande, u segnu di corrente debule utile serà cumpletamente immersa in u currente offset, è una bona risuluzione ùn pò esse ottenuta naturalmente.
A pulizia di u circuit board. I circuiti analogichi sò saldati nantu à i circuiti, è se ci hè una fuga significativa nantu à u circuitu, i currenti debuli ùn ponu esse distinti.
A magnitudine di a resistenza trà currente è voltage. U sensoru PID hè una fonte di corrente, è u currente pò esse solu amplificatu è misuratu cum'è una tensione à traversu una resistenza. Se a resistenza hè troppu chjuca, i picculi cambiamenti di tensione ùn ponu micca esse ottenuti naturali.
A risoluzione di u convertitore analogicu-digitale ADC. A più alta a risuluzione ADC, u più chjucu u signale elettricu chì pò esse risoltu, è u megliu a risuluzione PID.